פורסם ב גסות

ילד בן 16 בא לאבא שלו , אבא אני צריך 200 ש״ח האבא מסכים לתת את הכסף אבל שואל בשביל מה אתה צריך 200 ש״ח ? הבן לוקח את הכסף בלי לתת תשובה. ואילו אביו שכל העניין נראה לו קצת חשוד מחליט לעקוב אחריו הבן הולך לו להנאתו ברחוב ופוגש בנערת לווי לאחר שהם סוגרים על מחיר של 200 ש״ח , הם ניגשים למלאכה מאחורי אחד השיחים , הילד בן ה-16 שהתברך באיבר בעל מימדים גדולים במיוחד גרם לנערה הנאה רבה הבחורה משתוללת יו אי זה כיף איך אני נהנית דחוף לי עוד ס״מ אחד והזיון בחינם , הילד שקיבל מוטיבציה מרביץ , הבחורה ממשיכה , יו אתה מדהים עוד ס״מ אחד ואני לוקחת אותך איתי לאילת על חשבוני הילד מבסוט ממשיך לפמפם ואך מגביר את הקצב , ההיא יו אני כמעט גומרת עוד ס״מ אחד ואני קונה לך מרצדס חדשה , כשהילד שמע את זה הוא נעצר לרגע ואמר בקול , ״רגע אבל אין לי רשיון״ פתאום הילד מרגיש בעיטה בתחת ושומע את האבא שלו צועק לעברו , ״תדחוף ימניאק אני ינהג

פורסם ב גסות

אישה מבקשת מסוכן הביטוח שלה ביטוח אונס הסוכן מסתכל עליה בתמיהה ואומר מצטער לא עורך ביטוח לאונס. הלכה האישה לסוכן אחר והוא נענה וערך לה ביטוח אונס חזרה האישה לסוכן שלה והראתה לא את הפוליסה שערכו לה, צחק הסוכן שלה מאד שאלה האישה לפשר הצחוק ענה לה הסוכן ראית מה כתוב בפוליסה?! 20 ס"מ ראשונים השתתפות עצמית.

פורסם ב פוליטיקה

טיסת נוסעים הנמצאת מעל הים התיכון משדרת הודעת "מצוקה": "מדבר קברניט טיסה 174 של סוריה איירלאנס,איבדנו מנוע אחד ואנחנו מבקשים רשות לנחות בכל שדה תעופה במזרח התיכון לא כולל ישראל"-שקט…אין כל תשובה… ואחרי דקה: "מדבר שוב קבריניט טיסה 174 של סוריה איירלאנס, איבדנו זה עתה גם את המנועהשני ואני מבקש רשות לנחות בכל שדה התעופה פנוי במזרח התיכון, לא כולל ישראל". שקט… אין כל תשובה-ושוב אחרי דקה: " מדבר שוב קברניט טיסה 174 של סוריה איירלאנס, אנחנו נואשים, איבדנו זה עתה גם את המנוע השלישי, אני מבקש דחוף, רשות נחיתה בכל שדה תעופה במזרח התיכון לא כולל ישראל". עדין שקט… – עדיין אין כל תשובה- לבסוף הקרבניט התפרץ לרשת האלחוטית: "מדבר הקפטן של טיסה 174של סוריה איירלאנס, אנחנו טסים עם מנוע אחד בלבד והוא עומד להישרף כל רגע, אם לא ימצא לנו מיד מקום לנחות, אנחנו נתרסק, אני מבקש רשות נחיתה בכל שדה תעופה במזרח התיכון אפילו בישראל!!!". לאחר מספר שניות נשמע בתא הטייס: "שלום לקברניט טיסה 174 של סוריה איירלאנס, מדברים ממגדל הפיקוח של שדה התעופה בן גוריון, אנחנו רוצים לעזור! עונה הקברניט הסורי: "אללה הוא רחמן, בבקשה תן לי הוראות! " מגדל הפיקוח: "האם אתה יודע עברית?". הקברניט הסורי: "לא!", מגדל הפיקוח: "או. קיי, אז בבקשה תחזור אחרי: יתגדל ויתקדש שמי רבה…."