פורסם ב שונות

גבר גוסס בבית החולים, ומסביבו שלושת ילדיו ואשתו. אומר האב לבנו הבכור: "לך מוטי, אני מעביר את מגדלי היוקרה בקצה השכונה. ולך נאוה, בתי היקרה, אני מעביר את כל בתי הדירות במרכז העיר. לך אורי, בני הצעיר, שלו אני צופה עתיד גדול, אני מעביר את כל בנייני המשרדים באזור התעשייה. ולך אשתי היקרה והאהובה, שהייתי לצדי 35 שנה, אני מעביר את כל המלונות ובתי הנופש בקו החוף". האחות ששומעת את השיחה, פונה לאחר מכן לאישה בהתרשמות: "וואוו, בעלך ממש עשיר! כמה נכסים יש לו. אתם ממש ברי מזל!" "עשיר?!", מגחכת האשה, "בעלי מחלק עיתונים! אלו רק קווי חלוקה שהוא העביר אלינו"…

פורסם ב גברים ונשים

בעל גוסס על מיטת חוליו אמר לאשתו בקול צרוד וחלש: "שעתי הגיעה ובטרם אסתלק, אני רוצה להתוודות בפנייך…" "לא, לא, אתה לא צריך להתאמץ בכלל, שב בשקט", קטעה אותו האישה. "אני עומד על כך" אמר הבעל, "מוטב למות עם מצפון שקט ונקי" "טוב, אני מקשיבה לך" אמרה האשה. "קיימתי יחסים עם אחותך, עם אמך ועם חברתך הטובה ביותר" אמר הבעל. "אני יודעת", השיבה האישה, זו הסיבה שהרעלתי אותך".

פורסם ב גסות

זוג נשוי עם 3 ילדים כבר 20 שנה תמיד עשו סקס, אבל הבעל ביקש תמיד בחושך. יום אחד באמצע הסקס הדליקה האישה את האור וגילתה שהוא בכלל דוחף לה מלפפון ! היא הייתה בשוק, אמרה לו "אני רוצה הסבר ועכשיו !" בעלה אמר לה "אני יסביר את המלפפון, אם את תסבירי את הילדים"