פורסם ב גברים ונשים

אחד יושב על הבר ושותה כאילו אין מחר. אחרי שהברמן מעיר לו שלדעתו הוא שתה מספיק, הבחור מנסה לקום מהבר ונופל. שוב הוא מנסה לקום – ושוב נופל, הפעם על איזה שולחן שיושבים בו אנשים. הברמן מזמין לו מונית והאיש פשוט זוחל החוצה, פותח את הדלת של הבר ומתגלגל מכל המדרגות עד הכביש. המונית מגיעה, הבחור זוחל לכיסא האחורי ונוסע הביתה. כשהבחור מגיע הביתה הוא מנסה לפתוח את הדלת ונמרח על הרצפה. פתאום הוא רואה את אשתו יושבת בסלון. "ברוך!", היא צועקת לו. "התקשרו מהבר. שכחת שם את הכיסא גלגלים שלך!".

פורסם ב בלונדיניות

בלונדינית אחת מצלצלת לחבר שלה בהיסטריה וצעקות, הוא שואל אותה מה קרה והיא אומרת לו שהיא קנתה פאזל והיא לא מצליחה להרכיב אותו, הוא נרגע ואומר לה שהוא יגיע עוד מעט לעזור לה, הוא מגיע והיא מראה לו את התמונה ואת כל החלקים והוא אומר לה : תשמעי, אני לא חושב שיש סיכוי אי פעם שנצליח להרכיב את הפאזל הזה אז בואי נירגע, נשתה משהו ותחזירי את הקורנפלקס לשקית.

פורסם ב גברים ונשים, כללי

יושבים אריה ושור, שותים ונהנים. פתאום מצלצל הנייד של האריה. אריה עונה. ״כן מותק…….בוודאי מותק…….כן, בטח שאני יכול לקפוץ למכולת…….אני יושב פה עם שור, אבל תכף מסיים והולך למכולת. ואז מיד בא הביתה…….אוהב אותך, מלכה שלי!״ השור מקשיב ומתחיל לצחוק: ״בואנה, אני עד כה החזקתי ממך מלך החיות שכולם פוחדים ממנו. אבל ברגע ששמעתי את הקוצי-פוצי שלך, אשכרה בא לי להקיא. איזה מן גבר אתה? במקום שתדפוק על השולחן ותגיד ״מה אכפת לך איפה אני ועם מי? ואם את צריכה למכולת אז תרימי את התחת שלך ותלכי בעצמך!״ עונה לו האריה: ״אל תשכח שאני נשוי ללביאה. ואתה – לפרה״

פורסם ב גברים ונשים

אישה אחת שכבה על ערש דווי והרגישה כי רגעיה ספורים, קראה לבעלה ואמרה לו שיש לה בקשה אחרונה לפני המוות. אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה, "בהלוויה שלי תלך יד ביד עם אימי". למרות שלא הסתדרתם אף פעם, אני מאד רוצה שכולם יחשבו שהכול בסדר. אתה תעשה זאת עבורי? שאלה. ענה לה הבעל: בקשה אחרונה לפני המוות אני מבטיח לך שאקיים אבל שיהיה לך ברור, "אני מההלוויה הזו כבר לא אהנה"…

פורסם ב כללי

העובד מתקשר ומודיע ל"בוס" שהוא לא מגיע לעבודה : כואב רגליים…כואב ידיים…כואב ראש……הכל כואב… אומר לו הבוס : תשמע עצה ממני. כשלי זה קורה אז אני פונה לאשתי, מקבל "טיפול טיפול" וזה עובר. תתקשר אליי בעוד שעתיים ותגיד לי מה קורה… לאחר שעתיים מתקשר העובד : בוס, אני בא לעבוד.. כבר לא כואב רגליים..לא כואב ידיים..לא כואב ראש יופי ! אומר הבוס.. נו..פעלת בדיוק כפי שיעצתי לך ? כן..כן…דרך אגב יש לך אחלה בית…ממש יפה…..

פורסם ב גסות

ילד נכנס לבית מרקחת ומבקש מהרוקח חבילת טמפונים. "בן כמה אתה?", שואל הרוקח. "בן שש", משיב הילד. "ואמא שלחה אותך לקנות לה טמפונים?" "לא", משיב הילד, "היא לא יודעת. זה בשבילי!" "בשבילך?", נדהם הרוקח, "למה אתה צריך טמפונים?" "אני אגלה לך, אבל תשמור בסוד", לוחש הילד. "אני עדיין לא יודע לרכב על אופניים וגם לא לשחות. ראיתי בטלוויזיה שבעזרת הטמפונים אפשר לבצע את שני אלה בקלות"…

פורסם ב Uncategorized

היה אחד שהיה ביחסים טובים עם ההוא שלמעלה, הם היו מנהלים שיחות, מחליפים עצות וכל זה יום אחד כשהאיש מטייל בים, אומר לו הקב"ה "אנחנו הרבה זמן חברים, ואתה איש טוב, אז החלטתי להעניק לך משאלה אחת" ההוא חושב, ואומר, "תמיד רציתי לטייל באר"הב, אבל אני מפחד מטיסה ושיט, אז אני רוצה שתבנה גשר מישראל עד ארה"ב" "אה, תראה, יש המון בעיות לוגיסטיות בגשר כזה, תחשוב על זה, איך נדע עד לאיפה שמים עמודים, ומה עם תחזוקה מבנית, ואיך יהיה מספיק דלק כדי לעבור אותו? ו…" "טוב, אז משאלה אחרת: הייתי רוצה להבין את המין הנשי – מה עובר להן בראש, למה הן צוחקות, למה הן בוכות, למה הן צריכות כל כך הרבה זוגות נעליים, בקיצור, הכל." אלהים חושב קצת, ולבסוף אומר "איך רצית את הגשר עם 2 נתיבים, או 4?"

פורסם ב Uncategorized

אישה מגישה תביעת גירושין ברבנות. מה הסיבה לבקשה ,שואל הדיין . כבר לא יכולה לסבול יותר , בעלי מתעקש על סקס כל יום בחמש בבוקר. והוא לא מוכן בשום שעה אחרת, דיי , אני כבר לא יכולה יותר. הדיין פונה לבעל מה הסיפור שלך ? לא אתה מתעקש על 5 בבוקר? , אפשר גם בבוקר, בצהרים, בערב . לא, לא , לא אומר הבחור, אני רוצה להיות הראשון.

פורסם ב Uncategorized

יהודיה זקנה יושבת במסעדה, כשלידה שלוש נזירות מדברות ביניהן. נזירה ראשונה: "לדעתי כדאי שבחופשה שלנו ניסע לראות את ירושלים".אם המנזר: "לא טוב, יש שם יותר מדי יהודים". נזירה שנייה: "אולי ניסע לניו יורק ?"אם המנזר: "גם שם בטח מלא ביהודים".הנזירה הראשונה שוב: "לוס אנג'לס ?"אם המנזר: "שם בכלל יש יותר מדי יהודים".הזקנה מהשולחן השכן פונה אליהן ואומרת עם מבטא יידיש: "אז תלכו לגיהינום, שם אין הרבה !!!"