פורסם ב כללי

הסוד לאריכות ימים? בדיחה טובה!רופא יצא לטייל בבוקר וראה זקנה יושבת על ספסל ומעשנת. הוא ניגש אליה ואמר לה: "אי אפשר שלא לראות עד כמה את מאושרת, מהו סודך?"הזקנה ענתה לו: "אני מורה. אני הולכת לישון ב-4 בבוקר אחרי שתכננתי מערכי שיעור, חשבתי על דרכים חדשות להעביר את החומר, אני קמה ב-6 כדי להגיע בזמן לעבודה. אני לא עוסקת בפעילות גופנית, לא יוצאת עם חברים, לא הולכת לקולנוע או לתיאטרון, את סוף השבוע אני מבלה בבדיקת עבודות, מתן ציונים, הערכת דרכים דידקטיות חדשות לתלמידים שלי, וכך גם בערבים.""ואוו", התפעל הרופא. הזקנה המשיכה: "אני לא אוכלת ארוחת בוקר וגם לא צהריים כי אין לי מספיק זמן. אני נמצאת בסטרס כל הזמן משום השינויים התכופים בחומר הלימודים, מצבם הנפשי-חברתי-ערכי של התלמידים, תאריכי מסירה של התיעוד וביקורים של המפקחת, ולכן אני גם לא חולה כי מי יהיה עם 40 הילדים שבכיתה?" נוכח כל זה הרופא לא יכול שלא להתפעל ואמר: "מדהים, בת כמה את?" "34", ענתה הזקנה.

פורסם ב צבא וביטחון

חייל אחד נמצא במגרש האימונים. לאחר מספר פקודות שהחייל לא מבצע אותן , המפקד צועק : מטוסים בגובה נמוך ! כל החיילים נשכבים על האדמה ורק החייל הסרבן ממשיך לעמוד מה אתה עושה חייל ? אומר המפקד. אני תפסתי מחסה מתחת לעץ. איפו אתה רואה עץ ? שואל המפקד. איפו אתה רואה מטוסים ? שואל החייל

פורסם ב גברים ונשים, גסות

בעלה של שושנה נפטר לפני 4 שנים, אך שושנה לא התגברה על המשבר והמשיכה להתאבל, בתה ניסתה לשכנע אותה שתכיר גבר חדש, ואכן לאחר מאמצים הסכימה שושנה להפגש עם משהו, שמיד מצא חן בעניה, לאחר שנפגשו בכל יום במשך שישה שבועות ועדיין לא שכבו, נם יצאו יחד לסופשבוע בבית מלון, בלילה הראשון הם התפשטו, אך שושנה נשארה עם תחתוני תחרה שחורים, שואל הגבר: בש…ביל מה התחתונים? עונה שושנה: אתה יכל לגעת לי בכל הגוף, אך למטה אני עדיין באבל. למחרת הם שוב התפשטו ושושנה שוב נשארה עם תחתוני תחרה שחורים, שואל אותה הגבר: בשביל מה תחתונים? שושנה עונה לו: אתה יכל לגעת לי בכל הגוף אך למטה אני עדיין באבל. ביום השלישי הם שוב התפשטו ושושנה נשארה שוב עם תחתוני תחרה שחורים, נעמד החבר שלה עליה עם זיקפה ועליה מולבש קונדום שחור, מזה הדבר הזה היא שואלת אותו,קונדום שחור? כן, עונה לה החבר, החלטתי לבוא הלילה לניחום אבלים….