פורסם ב עדות ועמים

שני תימנים הולכים ברחוב,לפתע שם לב האחד שחברו גורר רגל. הוא מסתכל ורואה שסוליית הסנדל שלו קרועה. שואל אותו: ״למה אתה הולך ככה? כנס לחנות ותקנה לך סנדלים״ משיב החבר: אין לי כסף ״אז למה לא אמרת״ ממהר החבר ומוציא מהכיס חבילת שטרות של 200 קשורים בגומייה מראה לחברו ואומר : ״הנה,זה בטח יעזור לך״ החבר מחייך באושר,לא מאמין למראה עיניו,בזמן שהתימני מסיר את הגומייה מהשטרות ואומר לו: ״קח את הגומייה,קשור את הסנדל,בשביל מה יש חברים״

פורסם ב Uncategorized

יום אחד איש יורד לגינה שליד ביתו ורואה בלונדינית בודקת את הדואר אחרי 5 דקות חוזרת שוב לבדוק את הדואר ועוד פעם אחרי כמה פעמים האיש שואל אותה: סלחי לי למה את כל הזמן בודקת את הדואר? הבלונדינית: כי המחשב הדפוק שלי כל הזמן אומר לי "דואר ניכנס"

פורסם ב כללי

לפני שנים רבות חי מלך שהיו לו את כל סוגי הפירות. יום אחד שלושה גנבים פרצו לשדה הפירות וגנבו פירות,יום אחר כך תפסו אותם ואמרו להם טוב לא נהרוג אתכם אבל העונש הוא שאנחנו נעמוד על ביניין רב קומות ונזרוק עליכם את הפרי שגנבתם ונביא אמבולנס שיאסוף אותכם לבית חולים הגנבים אמרו:מוסכם.הראשון גנב שזיפים זרקו עליו באמבולנס הוא בוכה בוכה . השני גנב אפרסקים זרקו עליו אבל באמבולנס הוא צוחק צוחק צוחק שואלים אותו הרופאים למה אתה צוחק הוא ענה :השלישי גנב קוקוסים…

פורסם ב בעלי חיים

סנאי אחד מגיע לחנות, הוא שואל: "יש לכם קלמנטינות?" המוכר עונה שלא יום למחרת הסנאי מגיע לחנות הסנאי:"יש לכם קלמנטינות?" המוכר: לא יומיים למחרת הוא עוד פעם שואל: "יש לכם קלמנטינות?" המוכר: בונא אם תשאל עוד פעם אחת אני יתקע אותך עם מסמרים בחלון הראווה. הסנאי מגיע לחנות בגם היום הרביעי: "יש לכם מסמרים?" המוכר: לא הסנאי: וקלמנטינות?

פורסם ב בעלי חיים

ארנב מגיע לחנות עוגות. הארנב: שלום יש לכם עוגת גזר? המוכר: לא. הארנב חוזר למחרת. הארנב: שלום יש לכם עוגת גזר? המוכר: אנחנו לא מכינים עוגות גזר. הארנב חוזר. הארנב: שלום יש לכם עוגת גזר? המוכר: לא, אני אוציא לו את העיניים,אני אכין עוגת גזר 4 קומות 100 קילו ולא אמכור לו. הארנב חוזר. הארנב: שלום יש לכם עוגת גזר? המוכר: כן הנה (ומראה לו את העוגה). הארנב? נכון שזה פיכס.

פורסם ב עדות ועמים

חבורה של פרסים מטיילת על שפת אגם. פתאום נופל אחד הפרסים למים. כמה מהאנשים שמטיילים מסביב מושיטים יד וצועקים: "תן יד! תן יד! הפרסי לא מגיב ומתחיל לטבוע. בא אליו אחד האנשים ואומר: "קח את ידי!" תופס הפרסי את ידו וניצל. כולם מתחילים לשאול אותו: "איך הצלחת?!" עונה האיש: "הבחור פרסי. אתם אמרתם לו לתת יד. אני אמרתי לו לקחת."