פורסם ב פוליטיקה

יאיר לפיד ,ציפי לבני והרצוג טסים במטוס .פתאום אומר לפיד "אני אזרוק שטר של 200 שח כדי לשמח איש אחד.אמר הרצוג "אני אזרוק 2 שטרות של 100 שח כדי לשמח 2 אנשים". אמרה לבני :"אני אזרוק 4 שטרות של 50 שח כדי לשמח 4 אנשים ". אמר הטייס:"אני אזרוק את שלושתכם מהמטוס ,כדי לשמח 8 מיליון אנשים"

פורסם ב עדות ועמים

ערבי ותמני נכנסו למאפייה.. הערבי אומר לתמני תראה אני אלמד אותך לגנוב מבלי שיראו אותך. אומר ולוקח 3 לחמניות טריות שם בכיס, מביט שאף אחד לא שם לב ואומר לתמני עכשיו בא נראה אותך.. התמני ניגש למוכר ואומר לו רוצה לראות קסם? המוכר אומר לו בטח.. אומר למוכר תן לי לחמנייה טרייה המוכר נותן לו והוא אוכל אותה.. תן לי עוד אחת המוכר נותן לו והוא אוכל אותה..תן לי עוד אחת! המוכר כבר עצבני נותן לו עוד אחת הוא אוכל אותה ואז כשמסיים המוכר אומר לו מה קורה פה איפה הקסם איפה הלחמניות שלי?! אומר לו התמני כל הלחמניות שאכלתי בכיס של הערבי!

פורסם ב עדות ועמים

שופט בבית המשפט לתביעות קטנות קורא אליו את האנשים למתן פסק הדין, הנאשם גרוזיני, השופט אומר : לאחר שעיינתי בדפים בממצאים ובכל הרשימות החלטתי לתת לאישה 10,000 שקלים, אז הגרוזיני הרים את היד ואמר : אני יכול גם להוסיף כמה שקלים מהכיס שלי ?