פורסם ב עדות ועמים

בחור אחד נוסע עם חברו התימני ברכב. לפתע הוא סוטה מהנתיב, נכנס בעץ ושניהם נהרגו במקום. השניים עלו לשמיים והגיעו לכניסה לגן עדן. הם פגשו מלאך והסבירו לו שהם מתו בתאונה וצריכים להיכנס לגן עדן. אז המלאך עונה להם "אנחנו בתקופה ממש עמוסה עכשיו בחגים, אז תצטרכו להמתין בגיהינום ולנסות מאוחר יותר" הבחור שולף שטר של 50 שקל ומחליק אותו למלאך – "זה יעזור?" אומר וקורץ לו. המלאך עונה לו: "בשביל סכום כזה אתה יכול לחזור לכדור הארץ!" מתעורר הבחור ורואה שהוא מוקף בניידות משטרה ואמבולנסים מכל עבר. הפרמדיקים והשוטרים נכנסו להלם ושואלים אותו "איך התעוררת?? הרופא קבע לך מוות כבר לפני שעה!!" אז הוא סיפר להם על גן העדן, המלאך ו- 50 השקלים. "רגע, אז מה עם חבר שלך התימני?" שאלו בפליאה "הוא עוד למעלה עם המלאך מנסה להוריד אותו ל- 20

פורסם ב גברים ונשים

גבר קם בבוקר ואומר לאשתו: "אין לי חשק ללכת היום לעבודה, אני אשאר בבית לנוח". בני הזוג יושבים ואוכלים ארוחת בוקר, הבעל מתיישב בסלון עם העיתון ואומר לאשתו: "אם מתקשרים, אני לא בבית". אחרי כחצי שעה מצלצל הטלפון. האישה מרימה את השפופרת ואחרי כמה שניות אומרת: "הוא בבית" ומנתקת. הבעל מביט באשתו ואומר לה: "תגידי, מה זה צריך להיות? אמרתי לך להגיד שאני לא בבית!". האישה עונה לו: "השיחה הייתה בשבילי".

פורסם ב עדות ועמים

תמני בן 80 מגיע לרופא עקב חולשה קטנה בגוף שלו. הרופא שואל אותו:כמה פעמים בשבוע אתה מקיים יחסי מין?? הזקן התמני אומר לרופא:כל יום וכל השבוע ! הרופא מסתכל עליו ואומר לתמני:זה קצת יותר מדי לגילך תוריד את יום שני. הזקן התמני שומע את זה ומתחיל לרקוד משמחה,הרופא שואל אותו למה אתה כל כך שמח??? הזקן התמני אומר לרופא:כי ביום שני זה היום עם אשתי.

פורסם ב עדות ועמים

איש זק"א עולה השמיימה ורואה מחבל יושב מבואס בכניסה לגן העדן המוסלמי איש זק"א : מה קורה נשמה ..לא ראיתי אותך מאז הפיגוע בשוק תל אביב ?? למה הביאוס ??? המחבל : הבטיחו לי שבעים ושתיים בתולות… איש זק"א : נו….?? המחבל : קיבלתי , דוקא כוסיות.. איש זק"א : נווווווו….??? איפה הבעיה ?? המחבל : הביצים שלי אצלכם…

פורסם ב גסות

זוג נשוי יצא לחופשה בחוף נודיסטים עם הילד שלהם. הילד המבולבל שראה בפעם הראשונה בחייו כל כך הרבה אנשים ערומים שאל את אביו, "אבא למה יש גברים עם בולבול עומד וגברים עם בולבול רגיל?" האב חשב איך להסביר לבנו הקטן ואמר, "הגברים עם בולבול עומד הם עשירים והגברים עם בולבול רגיל הם עניים." כעבור מספר ימים, האב חזר מהבריכה ושאל את בנו, "ראית את אמא? אני לא מוצא אותה בשום מקום!" "ראיתי אותה מאחורי ביתן השירותים", השיב הילד, "היא פגשה איש עני שפתאום נהייה עשיר ועכשיו היא מוצצת לו את כל הכסף…"

פורסם ב גסות

זוג צעיר משייט ביאכטה ליד אי ולפתע היאכטה טובעת ,הזוג שוחה לאי הקרב ביותר ,שם נימצא ניצול נוסף שחי על האי שנתיים ,הוא מקבל אותם יפה ומראה להם את המתקנים שבנה באי. הוא מצביע על עמוד גבוה ואומר שהוא מטפס עליו כל יום בתקווה לראות אוניה כדי להיסתלק מהאי, ומבקש שגם הבעל יעזור לו במשימה זו הבעל מסכים בשמחה . הניצול עולה עד לקצה העמוד הגבוה ומתחיל לצעוק : תפסיקו להזדיין ! תפסיקו להזדיין ! הבעל מתפלא לשמע הצעקות ואומר לאישתו : למה הוא צועק הרי אנחנו לא מזדיינים ? לאחר זמן מה הניצול יורד ואומר לבעל :עכשיו תורך לעלות על העמוד , הבעל מטפס עד קצה העמוד ואז תופס הניצול את האישה קורע לה את הבגדים משכיב אותה ומזרגג לה את הצורה, הבעל מתבונן למטה וממלמל לעצמו : יאללה ,בחיי שהניצול צודק ,מלמעלה זה באמת נראה כאילו מזדיינים שם למטה…

פורסם ב עדות ועמים

מרוקאי אחד דפק על הדלת של השכן התימני שלו שעתיים לפני החג ואמר: "תעשה לי טובה מותק חסר לי לחג סיר גדול ,תן לי בבקשה סיר ואחזיר לך אותו אחרי החג. התימני רצה למות אבל הוא התבייש בכל זאת 30 שנה הם שכנים, ונתן לו סיר גדול. נגמר החג ,עבר יום יומיים שלוש והתימני לא יכול לישון בלילה בגלל הסיר המסריח שלו,למחרת על הבוקר הוא קם רץ לשכן המרוקאי ודופק בדלת,המרוקאי פותח והתימני אומר:"תשמע אחי לא נעים לי להגיד לך אבל מה עם הסיר שלי?" המרוקאי אומר לו :"וואי וואלה אחי שכחתי חכה רגע",,,הולך למטבח וחוזר עם הסיר של התימני ועם סיר קטן בתוכו התימני מסתכל לא מבין ואומר:"היי מה קרה לך אני הבאתי לך רק סיר אחד איך נהיה עוד אחד קטן בפנים?",,, המרוקאי ענה לו:" לא ,,,אל תשאל אחי כל הלילה צעקות וצירי לידה,,, והסיר שלך הוליד סיר קטן,,, קח אותו זה הבן שלו ותהנה. התימני היה מאושר ורץ הביתה. אחרי איזה שבוע שוב פעם המרוקאי דופק לתימני בדלת ומבקש מחבת גדול ורציני של "הביוקר",התימני לא חושב פעמיים רץ למטבח ומביא לו בשמחה את המחבת הכי עצבני שלו. עוברים יומים שלוש ארבע,,התימני לא מתפקד ,בא לו לבכות מה עם המחבת שלו,למחרת על הבוקר הוא רץ למרוקאי דופק בדלת,המרוקאי פותח. התימני אומר :"לא נעים לי שכן יקר אבל מה עם המחבת שלי?" אז המרוקאי אומר:"אל תשאל מה היה לי איתו שלשום !!,,כל הלילה צעקות ורופאים באו והלכו והמחבת שלך מת,,," אז התימני אומר לו :"נו באמת מה אתה בא לעבוד עלי?,,מחבת יכול למות???" אז המרוקאי אומר לו:" יא חתיכת זבללל ,וסיר יכול ללדת?????"

פורסם ב חגים

שמוליק שהיה יהודי שומר מצוות וגם גאון פיננסי לא קטן,עזב את ברוקלין לטובת הצעת עבודה כסגן נשיא של חברת ברוקרים ידועה במדינת יוטה שידועה כמדינה של המורמונים. הלחץ על הנשיא היה חזק מכיוון הדירקטוריון: "לא יכול להיות שיהודי ינהל לנו את העסק. אנחנו אנשים דתיים כאן", אמרו לנשיא החברה. הנשיא לקח את שמוליק הצידה לשיחת מוטיבציה והסביר לו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהוא חייב להתנצר אם הוא רוצה להמשיך להחזיק במשרה המכובדת הזו שגם באה עם משכורת בת שש ספרות כמובן. לשמוליק לא היתה ברירה . עם כל הקשיים שהיה לו להתנצר, לא היה לו קל לאבד משרה כזו. הוא בא הביתה ואמר לאשתו "מיום ראשון אנחנו מתחילים ללכת עם הילדים לכנסיה " וככה עברו כמה חודשים טובים ואשתו לא הפסיקה להציק לו על הנושא הזה ואמרה לו: "זה קשה לי ככה, אני מתגעגעת לשבת, להדליק נרות, קידוש, חגים. כסף זה לא הכל שמוליק…" וככל שהציקה לו כך גברו על שמוליק מיודענו ייסורי המצפון שלו. עד שיום אחד בא לנשיא החברה שלו ואמר לו "תראה, אני לא יכול להמשיך ככה אני כולי אכול ייסורים מבפנים, כסף זה לא הכל, ואני לא ישן בלילה מזה וגם אשתי לא. זה כבד עלי. נולדתי יהודי ואני רוצה למות יהודי.אם אתה רוצה שאתפטר, אני אתפטר מבלי לעשות מזה עניין". הנשיא הביט עליו בתדהמה ואמר לו "שמע סמואל לא ידעתי שזה כל כך קשה לך, חשבתי שזה עניין של מה בכך להמיר דת. אתה יודע מה, תישאר אצלנו בעבודה ותהיה יהודי כרצונך. אני אטפל בשאר". חזר שמוליק הביתה שמח וטוב לב , רץ לאשתו שישבה על הכורסא מול הטלויזיה וצפתה בתכנית של ריקי לייק ואמר לה: "צפורה, לא תאמיני , קרה לנו נס, אנחנו חוזרים להיות יהודים, זה בסדר דיברתי עם המנהל והוא משאיר אותי בעבודה". ציפורה הביטה עליו בעיניים יורקות אש ואמרה לו "תגיד, אתה השתגעת?" שמוליק, הביט עליה המום ואמר לה: "אבל חשבתי שזה מה שאת רוצה כל הזמן. כל הזמן בכית לי – מה, את לא רוצה להיות יהודיה בחזרה?" הביטה עליו עצבנית עוד יותר ואמרה לו: "בטח שאני רוצה, בוודאי שאני רוצה…אבל עכשיו?שבועיים לפני פסח???"

פורסם ב פוליטיקה

אחד נכנס לבר, ושואל את הברמן: "זה לא אובמה וביבי שיושבים שם?". הברמן אומר: "כן, בכבודם ובעצמם…" האיש ניגש אל שניהם ואומר: "זה כבוד גדול לפגוש אתכם. תגידו על מה אתם מדברים, אם אפשר לשאול?". ביבי אומר: "אנחנו מתכננים את מלחמת העולם השלישית". האיש בתמיהה: "באמת?ומה שעומד לקרות בה?" ביבי אומר: "ובכן, אנחנו הולכים להרוג 140 מיליון ערבים, ובלונדינית עם שדיים גדולים". האיש שואל בתמיהה גוברת והולכת: "בלונדינית עם שדיים גדולים? למה להרוג אותה?" ואז ביבי פונה לאובמה, טופח לו על הכתף, ואומר: "אתה רואה, אמרתי לך שלאף אחד לא יהיה איכפת מה- 140 מיליון ערבים.