פורסם ב גסות

אישה מתקשרת לשירות לקוחות ומבקשת טכנאי, הנציג אומר לה: ״טוב גבירתי אני שולח לך מחר טכנאי בין השעות 12:00-14:00 שיהיה בן אדם בוגר מעל גיל 18 בבית לקבל אותו . הלקוחה : ״ הילדה שלי בת 16 זה מספיק טוב?״ הנציג: ״גברת, אני שולח לך טכנאי, לא זמר מזרחי ״

פורסם ב כללי

שני חברים נפגשים ברחוב דורשים כל אחד בשלומו של השני. מה שלומך אומר האחד? בסדר הכל דבש, ואתה? אני על הפנים, מה הבעיה מתעניין החבר, אשתי אומר החבר אשתי עושה לי את המוות עד שלפעמיים אני חושב לחסל אותה. נו אז מה הבעיה אומר החבר, בעיה אומר החבר אם אדקור אותה בסכין יבואו השוטרים יחפשו בבית ימצאו את הסכין ואז אני בכלא, ואם אקח אקדח ואירה בא שוב אותו דבר יבואו שוטרים יחפשו בבית ואז אני בכלא. עזוב אומר לא החבר אתן לך עצה, אם אתה תוקע לה 10 מספרים ביום רצוף יום יום אני מבטיח לך שתוך 20 יום היא תמות מוות טבעי. כן מה אתה אומר, הבחור רץ לביתו תופס את אשתו ואומר לה מהיום כל יום 10 מספרים ביום בבוקר ובערב. כעבור 15 יום הבחור באפיסת כוחות כולו מקופל מעייפות בא לעלות לביתו והופ המעלית מקולקלת הוא עולה במדרגות כולו מתנשף וליבו עומד להתפוצץ. הוא שומע את אשתו שרה "אך איזה יום יפה…." הבחור נעצר ואמר לעצמו. תראה את הגברת איך שרה ושמחה אם רק הייתה יודעת שבעוד חמישה ימים היא תמות.

פורסם ב גסות

חוואי אחד היה לא תוכי שהיה אוהב לזיין תרנגולות, וכל תרנגולת שהיה מזיין הייתה מתה. החוואי תופס את התוכי ומזהיר אותו אם שוב פעם אתה מזיין תרנגולת אני עושה לך קרחת, לאחר שבוע התוכי כבר לא יכול להתאפק תופס תרנגולת ומזיין אותה.החוואי תופס את התוכי ועושה לא קרחת על כל הראש. לימים החוואי עושה נשף בחווה ואמר לתוכי אתה תעמוד בשער ותפנה את האורחים כל אחד למקומו. ביום הנשף התוכי בשער פונה לכל אחד מברך אותו לשלום ומפנה אותו לשולחנו. והנה מרחוק הוא רואה ארבעה קרחים באים לקראתו. ואיך שהם מתקרבים אליו התוכי פונה אליהם ואמר אתם הארבעה שמזיינים תרנגולות הצידה

פורסם ב כללי

מוישה קנה למבורגיני עלה על הכביש המהיר כמו שהוא מגיע למהירות 130 קמ"ש עוקפת אותו תרנגולת עם שלוש רגליים. חושב מוישה "יש לי למבורגיני" אין מצב שתרנגולת אפילו אם יש לה שלוש רגליים תעקוף אותי חושב ולוחץ על מצמד הגז וככה מהר מאד הוא נוסע על 350 קמ"ש אממה התרנגולת לפניו. לפתע התרנגולת חותכת לימין ונכנסת לחווה בצידי הדרך,מוישה בקושי עוצר ,חוזר לאחור ונכנס אחר כבוד גם הוא לחווה בכניסה הוא פוגש את החוואי ושואל אותו : תגיד ראית פה תרנגולת עם שלוש רגליים? בוודאי עונה החוואי זו התרנגולת שלי ,משיב בגאווה מה הסיפור שלה ?שואל מוישה ובכן מספר לו החוואי ,כל יום שאני אישתי והילד יושבים לאכול צהריים אנחנו רבים על הפולקע החלטתי לגדל תרנגול עם שלוש רגליים ולשים קץ לוויכוח הטיפשי הזה! נו שואל מוישה והיא טעימה ? לא יודע משיב החוואי אף פעם לא הצלחנו לתפוס אותה.

פורסם ב גסות

איזה אחד עבר לגור ביישוב נידח שבו היו רק גברים, יום אחד הוא שאל את אחד העובדים שם מה הם עושים כשהם חרמנים, העובד הצביע על הגמל שמעבר השני של הכביש …אם אתה רוצה תבוא איתנו הערב, האיש שהיה מאוד חרמן הגיע בערב למקום וראה שכולם מחכים מאחורי הגמל, אז אמר לו ראש היישוב: היום אתה תהיה ראשון כי אתה חדש פה, הבחור ניגש אל הגמל ומרוב שהיה חרמן התחיל ל….. אותו במרץ רב, תוך שהוא מ…. את הגמל, ניגש אליו ראש היישוב ואמר לו : זה ייקח לך עוד הרבה זמן ?? כי אנחנו צריכים את הגמל כדי לחצות את הנהר לבנות שמחכות לנו שם.

פורסם ב דת

כמה רבים ראו רב מפורסם רצו לבדוק עד כמה הוא צדיק חיברו לו פעמון אמרו לו אם הפעמון לא יצלצל אתה צדיק גדול הגיעה נערת ליווי התחילה להתפשט ולנענע את התחת והציצי הפעמון לא צילצל הגיעה אליו הרב ואמר אתה צדיק גדול , איך שהוא חיבק אותו צילצל לו הפעמון.

פורסם ב עדות ועמים

זוג עירקים מבוגר חגג יום נישואין ובתור מתנה קיבלו זוג כרטיסים ללונדון. הם מגיעים למלון, עומדים בלובי ובוחנים את המקום המפואר. לפתע הגבר קולט את המעלית והוא – מעולם הוא לא ראה דבר כזה ולא יודע מה זה. בשלב מסוים מביט הגבר ורואה אדם מבוגר נכנס למעלית ואחרי דקה יוצא גבר צעיר. אחרי דקה נכנסת אישה מבוגרת ויוצאת בחורה צעירה… הוא פונה המום לאשתו ואומר לה "בדאלאק נזימה, תיכנסי פנימה אולי תצאי יפה ככה צעירה…" אשתו עונה לו "לא! מה אתה מג'נון?" אבל הוא נדהם מהפלא וממשיך לבקש ולבסוף היא משתכנעת. היא נכנסת למעלית ואחרי 5 דקות יוצאת בלונדינית צעירה יפהפייה עם חזה גדול. הוא קופץ על הבלונדה בהתלהבות מחבק אותה ואומר "יא בדלאק נזימה! איזה יפה את ניראת!" הבלונדינית עונה לו "…hey, i think you're a bit confused, sir" העירקי המבוגר מביט בה בעיניים פעורות, "תפאקי, למדת גם אנגלית?!"