פורסם ב גברים ונשים, גסות

איש אחד נכנס למספרה ברח' דיזנגוף ושואל את רמי הספר: "מתי תוכל לספר אותי?"רמי הספר מסתכל סביב, רואה שיש עוד הרבה לקוחות בתור ועונה :"בעוד שעתיים.""טוב", עונה האיש ויוצא החוצה.למחרת שוב נכנס האיש למספרה ושואל את רמי הספר "מתי תוכל לספר אותי?"רמי הספר בודק את השטח ועונה: "בעוד שעה וחצי ."האיש שוב יוצא אך לא חוזר. כך היה כל יום במשך חודש.יו אחד אומר רמי הספר לחבר שלו: "האיש הזה נורא מוזר. כל יום הוא מגיע, שואל מתי אני פנוי ואחרי שהוא שומע את התשובה , הוא לא חוזר. אתה מוכן לעקוב אחריו? "אחרי שעה חוזר החבר, כולו מתפקע מצחוק.שואל רמי הספר: "נו, לאן הוא הלך?"עונה החבר: "לאשתך."

פורסם ב גסות

אישה אחת ירדה לשפוך זבל שזרקה את השקית אל תוך הפח בחוזקה היא עפה אל תוך הפח וחצי גוף שלה נשאר תלוי מתנדנד, הגיע שכן שירד גם הוא לשפוך זבל ,ראה השכן את המראה ה"מלבב" וביצע את זממו…ייצא הבעל הגרוזיני של האישה מהחלון וצעק לעבר האיש: היי מה קורה לך?עונה השכן: היי ביז'ו חבל לזרוק זה לא מקולקל…….

פורסם ב גסות

אבא" שואלת דנה הקטנה "מה זה מין?"האבא הצעיר מופתע.דנה רק בכיתה א' וזה נראה לו קצת מוקדם להתחיל בחינוך מיני, אבל הוא לאמתחמק ומספר לה על הזרע והביצית.הוא חושב לעצמו "למה אני הולך סחור סחור? אם היא רוצה לדעת על מין עדיףשאסביר לה בדיוק , אחרי הכל היא ילדה אינטלגנטית והמיסתורין רק יגבירו אתהסקרנות", ואז הוא מתחיל להסביר לה על איברי המין, על אוננות, מין קבוצתי,מין אוראלי, מין אנאלי, זנות, סרטי מין וכל השאר …פתאום הוא תופס שאולי הוא מגזים קצת ושואל את דנה:"רגע, למה בעצם את שואלת על מין?"כי המורה אמרה שמחר היא תלמד אותנו על ארבעת המינים….

פורסם ב גסות

בחורה נכנסת לחנות סקס..  הבחורה:"יש קונדומים ? " המוכר: "כן" הבחורה: "יש בטעם פטל" המוכר: "כן" הבחורה: "יש בטעם תות" המוכר:"כן" הבחורה:"יש בטעם בננה" המוכר:"כן" הבחורה:"יש בטעם אפרסק" המוכר:"כן" המוכר:"הקיצר את רוצה למצוץ או להכין קומפוט?"

פורסם ב עדות ועמים

איזה מיליונר אחד בתרדמת… היה צריך תרומת דם אבל היה לו דם נדיר…בקיצר מצאו רק פרסי אחד בעולם שמתאים לדם שלו ..אמרו לפרסי תן לנו מנת דם תקבל מליון דולר ..אמר הפרסי קודם מליון דולר אחרי זה דם שלי .. שאלו אותו אבל מה הבעיה הוא בתרדמת ,הוא יקום הוא יביא לך? שום דבר.. יהיה לו את הדם שלי הוא לא יוציא שקל..

פורסם ב בלונדיניות

בלונדינית הולכת לרופא עם כוויות באוזניים. הרופא שואל אותה : ממה הכוויות ? עונה : גיהצתי ומישהו התקשר ואני הרמתי את המגהץ במקום את הטלפון.מקשה הרופא שואל: וממה הכוויות באוזן השניה ?עונה הבלונדינית: האידיוט התקשר שוב.