פורסם ב גברים ונשים

ום אחד חבר שלו שאל אותו: למה אתה לא נשוי? אתה לא יכול למצוא אישה טובה? מנחם ענה: האמת שמצאתי כמה נשים שרציתי להתחתן איתן, אבל כשהבאתי אותן הביתה להכיר את ההורים, אמא שלי לא אהבה אף אחת מהן. חבר של מנחם חשב לרגע והציע: יש לי פתרון מושלם, פשוט תמצא מישהי שהיא בדיוק כמו אמא שלך. כמה חודשים אחר-כך מנחם וחברו נפגשו שוב פעם והחבר שאל: נו מצאת את האשה המושלמת שאמא שלך אהבה? מנחם ענה בפרצוף עצוב: כן מצאתי את הבחורה המושלמת, בדיוק כמו אמא שלי וצדקת, אמא שלי מאוד אהבה אותה. אז חברו שאל: נו ומה הייתה הבעיה? מנחם ענה: היא לא מצאה חן בעיני אבא שלי.

פורסם ב גברים ונשים

גבר נכנס לבר ומזמין 5 שוטים של ויסקי. הוא לוגם אותם במהירות, אחד אחרי השני. הברמן שואל אותו: "מה החגיגה?" "מציצה ראשונה" עונה הגבר "כל הכבוד, קח עוד אחד על חשבון הבית" אומר הברמן. עונה הגבר: "אם 5 שוטים לא העבירו את הטעם, אני לא חושב שעוד אחד יעזור……

פורסם ב בלונדיניות

בלונדינית אחת מצלצלת לחבר שלה ואומרת בהתרגשות: אתה חייב לבוא לעזור לי! מה קרה? הוא שואל אותה בדאגה. קניתי פאזל מאוד מסובך, היא מספרת, ואני לא מצליחה להרכיב אותו. הוא נרגע, ומתוך סקרנות שואל אותה, איזו תמונה מקבלים בסוף? לפי הציור על המכסה, הבלונדינית מתחילה לספר: זה נראה כמו תרנגול, אבל יותר טוב שתבוא הנה ותראה בעצמך. טוב, עונה החבר ויוצא לעבר הבית. לאחר כעשרים דקות הוא מגיע, והיא מראה לו את החלקים על השולחן. ברגע שהוא רואה את הפאזל מפוזר על השולחן הוא נושם עמוק ואומר לה: תראי חמודה, אין שום סיכוי שנצליח להרכיב את הפאזל הזה, אז בואי נשב בשקט נשתה כוס קפה ואחר כך אני אעזור לך להחזיר את הקורנפלקס לקופסה.

פורסם ב גסות

אישה היתה במיטה עם המאהב שלה, כששמעה את בעלה פותח את הדלת הקדמית. "מהר", היא אמרה, "תעמוד בפינה". היא שפכה שמן תינוקות על כל גופו ולאחר מכן אבקה אותו עם טלק. "אל תזוז עד שאגיד לך", ציוותה האישה על המאהב שלה, "תעמיד פנים שאתה פסל". "מה זה?" שאל הבעל כשהוא נכנס לחדר. "אה, זה פסל", היא ענתה, "ראיתי אצל משפחת כהן אחד כזה ואהבתי אותו, אז קניתי גם לנו אחד". הם לא דיברו על זה יותר, גם לא כשהלכו לישון. בסביבות השעה 2:00 הבעל קם, הלך למטבח וחזר עם כריך ובירה. "הנה", הוא אמר לפסל, "קח את זה. עמדתי ככה יומיים בבית של משפחת כהן ואף אחד לא הציע לי כלום".