פורסם ב גסות, פוליטיקה

אחת מגיעה לבדיקה אצל הגניקולוג ומורידה את החזייה, פתאום רואה הרופא קעקוע של רבין על השד השמאלי, אומר הרופא: "אני מת על רבין ואני חייב לנשק אותו" ומנשק. מסתכל על השד הימני ורואה קעקוע של מנחם בגין, אומר הרופא: "מנחם בגין זה גיבור ילדותי, אני חייב לנשק גם אותו" ומנשק. ואז אומרת לו האישה: יש לי גם אחד למטה, הרופא מסתכל ורואה קעקוע של ביבי ואומר: "בן זונה, אותו אני חייב לזיין".

פורסם ב דת

יהודי אחד בא לרב גדול ואומר: "רבי, מישהו גנב לי את האופניים. זה כלי התחבורה היחיד שיש לי, ואין לי מושג איך לתפוס את הגנב". "תשמע טוב", אומר הרבי, "בשבת תגיע לבית כנסת, תעמוד מול הקהל ותקשיב היטב לעשרת הדיברות. ברגע שהרב יגיע ל'לא תגנוב', תסתכל היטב סביב ותראה מי מסמיק. האחד שיסמיק – הוא הגנב!" כעבור שבוע מגיע הבחור לרב רכוב על אופניו בעליצות וצועק לו: "רבי, אתה גדול!" "נו, הלכת לבית כנסת?" שואל הרב. "כן, בדיוק כמו שאמרת", עונה הבחור. "ועמדת מול הקהל?" מקשה הרב. "כן, כן" התלהב הבחור. "וב'לא תגנוב' תפסת את המסמיק?" "לא", משיב היהודי, "כבר ב'לא תנאף' נזכרתי איפה השארתי אותם…"

פורסם ב ספורט

אוהד בית"ר מתארח אצל אוהד הפועל וביחד הם רואים את המשחק, תוך כדי משחק האוהד של הפועל מתפלל ואומר: "בזכות מצוות ההכנסת אורחים שאני עושה עכשיו, הפועל תנצח!" חחחחחחח צוחק האוהד של בית"ר ואומר לו: "מצווה?! המצווה היחידה שאני רואה פה היא מצוות ביקור חולים ;-)"