פורסם ב כללי

מאפיונר חיפש רואי חשבון חירש ואילם שמדבר רק בשפת הסימנים וכל זה ע״מ שלא יוכל להסגיר אותו בשעת הצורך. לאחר שלושה חודשים נעלמו למאפיונר כל חסכונותיו בסך מליון דולר, המאפיונר ניסה לתקשר עם רואה החשבון בשפת הסימנים ללא הועיל, לבסוף זימן מיד את עו״ד שלו שמדבר בשפת הסימנים,שלושתם נכנסו לחדר סגור, המאפיונר מבקש מהעו״ד תגיד לו שיחזיר לי את מליון הדולר! רואי החשבון עונה בשפת הסימנים שאין לא שום כסף,המאפיונר שואל מה הוא עונה? הוא אומר שלא גנב ושאין לא שום כסף, המאפיונר מתעצבן דורך את האקדח מכוון לראשו של רואי החשבון ומבקש מהעו״ד תבקש ממנו שוב את הכסף שהאקדח על רקתו הוא עכשיו בטח יודע מה אני הולך לעשות,.רואה החשבון נבהל ובשפת הסימנים החל לדקלם: הכסף נמצא במקום פלוני,במזוודה חומה וכו׳ המפיונר שואל מה הוא אומר לך? מה הוא אומר לך? הוא אומר לי שאין לך אומץ ללחוץ על ההדק..

פורסם ב גברים ונשים

גבר מאוהב בבת זוגתו ,הגבר: מתוקה איך מתקדמים עם הקשר שלנו ? האישה: מתוק,אתה חייב להפגש עם האמא שלי ולרכך אותה היא ממש ממש קשוחה, ומשם הכל ילך חלק! הגבר מטלפן לחמה, החמה: תבוא אלי הביתה ולמטה תלחץ על האינטרקום עם המרפק שלך הדלת תפתח, תזמין את המעלית עם המרפק, תלחץ קומה עשרים עם המרפק, למעלה תלחץ על הפעמון עם המרפק ואפתח לך, הגבר: אבוא,אבוא,אבל למה את מבקשת עם המרפק כל הזמן שאלחץ?,החמה: אתה מתכוון לבוא עם ידיים ריקות? בלי הרבה מתנות?

פורסם ב גסות

גבר בן ארבעים ושבע עשה שיפוצים קוסמטיים בגופו , יצא לרחוב מאושר עם הרגשה של חדש, נכנס לקיוסק הראשון, פנה לבעל הקיוסק ואמר לו ברשותך אדוני עד שאתה מקיש את המצרכים בקופה איפת לך להתבונן בי ולאמר לי בן כמה אני נראה לך? בעל הקיוסק משיב אתה נראה לי בן 35, תודה אדוני אבל אני בן 47, הגבר המשיך ללכת ונכנס לסופר מרקט, פנה לקופאית,ושוב גברתי איכפת לך תוך כדי שאת מקישה להתבונן בי ולראות בן כמה אני? אתה בן 31 תודה גברתי עבור המחמאה ,אבל תדעי לך ,אני בן 47,הגבר יצא מהסופר לתחנת אוטובוס ויצאה גם זקנה מיד אחריו, פנה לזקנה ואמר גברתי עד שהאוטובוס יגיע איכפת לך להתבונן ולראות בן כמה אני נראה לך?הזקנה השיבה, אדוני בגילי המופלג איני רואה טוב, אל יש לי דרך לבדוק ולאמר לך בדיוק בן כמה אתה נראה, איזה דרך יש לך? אני מכניסה את היד שלי בתוך התחתונים שלך ואז אומר לך בן כמה אתה בדיוק! הבחור מתבונן מסביב אין נפש חיה אומר לעצמו מה כבר אפסיד? או קי תכניסי, הזקנה הכניסה את ידה והחלה משחקת עוברים הדקות והיא משחקת, הבחור ממתין לחוץ ולאחר עשר דקות הזקנה פוסקת אתה בן 47 וואו איך ידעת איך ידעת? אדוני עמדתי אחריך בסופר מרקט!!!

פורסם ב דת

חרדי הומו חיפש בית כנסת להומואים כדי להתפלל שאל מישהו שהיפנה אותו מעבר לכביש החרדי התישב להתפללל ליד בלונדיני חתיך ולא יכול להתאפק והתחיל למזמז את הבלונדיני פתאום קפצו עליו 4 גברים והפליאו בו את מכותיהם החרדי מבולבל מתקשה להבין מה קרה אמרו לי שזה בית הכנסת להומואים נכון ענו הגברים אבל אף אחד לא ינגע באשתו של הרב